pirmdiena, 2010. gada 3. maijs

Stars are falling

Man ir skaidras vairākas lietas -
  1. Man ir ļoti slikti ieradumi
  2. Man ir tikai viens normāls draugs [pārējie ir samaitāti]
  3. Es esmu zaudējusi labu draugu
  4. Mana dzīve ir katastrofa
  • Šis viss, ko rakstu ir murgs
Ja nopietni man ir aizdomas, ka mūzikā nekas nesanāks Es dabūšu 1 Tādi varētu būt vairāki Rīt braukšu uz kapiem Satikšos ar draugiem Iespējams nopirkšu jaunu telefonu Nākam sestdien braukšu iepirkties Pagaidām gribu izdomāt kaut vienu labu kustību priekš priekšnesuma Ir gandrīz neiespējami uztaisīt, ko labu Varbūt labāk dziedāt vienai? <----- Slikta ideja Nedrīkst pievilt draugus [uzsvars uz pievilt] Man riebjas tumšas dienas Es gribu pludmali un sauli Gribu vasaru Tusiņus Jaunus draugus

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru